Saturday, October 15, 2016

Aanlyn Handel Card Webwerf

Online Trading Card Webwerwe Online Trading Card Webwerwe Deur: SanJoseFuji Oor die afgelope paar jaar, het ek hoofsaaklik die bou van my versameling deur die aankoop van kaartjies af van eBay of deur die aankoop van bokse uit óf aanlyn handelaars of kaart toon. Verlede somer, ek het 'n paar ekstra tyd op my hande, so ek besluit om 'n aanlyn handel webwerf genoem Sportscardforum aan te sluit. Sedertdien het my persoonlike versameling meer as verdriedubbel in grootte. Die beste deel oor dit is dat ek in staat was om kaarte wat ek wou nie iemand wat dit meer as wat ek gedoen het, kon waardeer handel. Op die eerste, ek was 'n bietjie bekommerd oor die manier waarop afgeruk. Maar, het ek 'n kans en vinnig uitgevind dat dit 'n baie betroubare site met ton van groot versamelaars. Hulle het forums afgebreek in sport en kategorieë (bv. Handel, koop verkoop, stokperdjie bespreking, show vertel, boks breek, en natuurlik produk oorsigte) en 'n groot moderators wat hul bes doen om poste mense se respek en gepaste hou. SCF het ook 'n groot terugvoer stelsel wat jou toelaat om 'n positiewe, negatiewe of neutrale telling verlaat vir alle transaksies. Dit is baie soortgelyk aan eBay se terugvoer stelsel en jy toegelaat om kommentaar te skryf sowel. Om mense te beskerm, is nuwe lede wat nodig is om hul kaarte eerste stuur totdat jy 'n 20 terugvoer te bereik. Dit mag dalk klink uiterste, maar dit onkruid uit mense wat dalk wil bedrogspul. Ek weet niks is onfeilbaar, maar ek gemaak het meer as 100 transaksies die afgelope 9 maande en het nog nooit afgeruk. Natuurlik is daar is 'n paar nadele om hierdie handel webwerwe. In die eerste plek is daar die kwessie van gestuur metodes. Soms moet jy kaarte ontvang in 'n plat wit koeverte (pwe), wat in die post masjiene kan beskadig. Nog 'n ding wat ek raak gefrustreerd met is mense wat nie hul kaarte uit te stuur wanneer hulle veronderstel is om te. Met ander woorde, hulle wag totdat hulle ontvang jou kaarte voor hulle die skip uit. Dit is duidelik dat hierdie nie 'n probleem as jy 'n nuwe handelaar is en moet eers stuur (of as jy het al Busted en gemerk n "moet eers stuur" handelaar), maar as jy 'n gevestigde handelaar, dan is jy soort verwag dat jou kaarte sal kom in 'n tydige wyse. Gelukkig gebeur dit net ooit so dikwels. Die meeste mense hou by die reëls en die skip uit binne 'n paar dae. Die finale probleem wat ek teëgekom het op hierdie handel webwerwe is toestand van kaarte. Elke keer in 'n rukkie, sal ek kaarte wat effens beskadig ontvang, of ruik soos rook. Dit was nog nooit so 'n groot probleem, maar ek kon sien waar ek uiteindelik kan loop in 'n probleem waar ek wil die kaart (e) terug te stuur. Aanlyn handel webwerwe die stokperdjie verander vir my. Dit het my toegelaat om my persoonlike versameling, handel ongewenste kaarte te bou, om mede-versamelaars praat oor die stokperdjie, en natuurlik, nuwe vriende te maak. So as dit is dinge waarin jy belangstel, ek wil u aanmoedig om te kyk na aanlyn handel plekke soos: As jy besluit om aan te sluit, lyk my. My gebruikersnaam is sanjosefuji en ek is 'n lid van die meeste van hierdie plekke, hoewel ek in die eerste plek handel oor sportscardforum.


No comments:

Post a Comment