Thursday, October 13, 2016

Opsies Handel Kontrolelys

Opsies handel Kontrolelys 14 Januarie 2015 deur Mark Handelaars Instituut Guest Post by Christopher Irvin. Direkteur van opsies Onderwys Hoe is 2015 die behandeling van jou? Ek hoop dat die Januarie defek didnt vang jy onkant. Die mark het stadiger as wat verwag is, maar wat nie die geval beteken die geleentheid om geld te maak is tot stilstand gekom. Die groot ding oor opsies is wat jy kan, ongeag van die rigting waarin die mark op pad is winsgewend te maak, maar moenie verwag om onverskillig te spring in 'n handels - en loop uit as Warren Buffet 2.0. Net soos alles in die lewe, 'n weldeurdagte plan is van kardinale belang om te help jy jou opsies handel doelwitte te bereik. Gee, handel kontrolelys. Dit is net so 8220; heuning doen list8221; jy bly lê op die kombuistoonbank, net hierdie een nie die geval kom met 'n tikkende tydperk deur jou beduidende ander te stel. Dit herinner my, ek regtig nodig het om dit te los kabinet op te los. A handel kontrolelys moet werk met jou handel persoonlikheid en is bedoel om jou te help jou handel doelwitte te bereik. In my persoonlike handel, Ek gebruik 'n paar kontrolelyste. Een van my gunstelinge is die depot kontrolelys en ek dink dit kan 'n mens van jou gunstelinge te raak. As jy een van my studente, julle vertroud is met die depot Kontrolelys. omdat ons dek hierdie kritieke kontrolelys in detail in die uiteindelike Options Kursus. As jy nie 'n student, geen bekommernisse. Vandag Im net gaan na die oppervlak van my DEPOT kontrolelys krap. As jy wil al die besonderhede, ek raai u aan een van my komende werkswinkels by te woon. Klik hier om 'n gratis kaartjie daarop aanspraak maak dat 'n opkomende sessie (jy kan die skedule hier te sien). As jy 'n student en kan nie bywoon nie, kan jy op enige tyd toegang tot die werkswinkels op jou video argief. Daar is honderde duisende van opsies om van te kies en soms die soektog kan oorweldigend wees, kon my DEPOT kontrolelys help om jou soektog te verfyn deur jou te voorsien met die kriteria wat 'n opsie moet voldoen voordat jy selfs dink oor die handel dit. Laat my breek dit af vir jou: Dit is die tempo van verandering in 'n optionable voorraad gebaseer op 'n $ 1 onderliggende beweging. Ek hou van om te sien hoeveel Im gaan maak op die delta voordat ek besluit om die opsie op 'n voorraad handel. verstryking Een unieke kenmerk van 'n opsie is dat elke opsie verval. Voordat ek 'n handelsmerk te gaan, ek het om seker te maak ek gee myself genoeg tyd binne die vervaldatum 'n aansienlike opbrengs maak. Wanneer jy opsies handel, moet jy betaal vir die opsie homself en ek wil om seker te maak ek betaal 'n billike prys. Die laaste ding wat ek nodig het, is vir 'n mark maker om voordeel te trek uit my of my bates. Oop-belang Tyd teen intrinsieke waarde


No comments:

Post a Comment