Sunday, October 9, 2016

Tradestation Tegniese Aanwyser

TradeStation Tegniese aanwyser Die druk Trading Station Tegniese aanwyser Die druk is 'n TradeStation tegniese aanwyser wat ons sal kyk na wat ek gebruik vir beide dag handel en swaai handel. Die druk TradeStation tegniese aanwyser neem voordeel van "stil tyd" in die mark wanneer die wisselvalligheid aansienlik afgeneem het, en die mark is die opbou van energie vir die volgende groot skuif hoër of laer. Dit TradeStation tegniese aanwyser is ingestel om my deur my handelsvennoot, Hubert Senters, en dit het 'n integrale deel van my eie handel plan geword. Vir studente van Bollinger Bands, is tydperke van lae wisselvalligheid geïdentifiseer as die tye wanneer die bands "beweeg nader aan mekaar." Dit is altyd 'n groot in nawete, maar in reële tyd, hoe 'n handelaar weet dat die huidige engheid is regtig nou genoeg om so laag wisselvalligheid kwalifiseer? Dit TradeStation tegniese aanwyser antwoorde op die vraag deur die byvoeging in die Keltner kanale sowel as 'n Momentum-indeks Ossillator. Vir lesers wat nie bewus is van hoe hierdie TradeStation tegniese aanwysers werk, sal ek 'n paar oomblikke te neem om dit hier verduidelik. Bollinger Bands is 'n tipe koevert wat geplot op standaardafwyking vlakke bo en onder 'n bewegende gemiddelde. Dit produseer 'n effek daarvan om die bande te brei tydens periodes van hoër wisselvalligheid en trek saam gedurende minder wisselvallig tydperke. Gedurende tydperke van minder wisselvalligheid in sywaarts beweeg markte, die bands kontrak na die bewegende gemiddelde. Keltner kanale is gebaseer op 'n standaard bewegende gemiddelde. Die werklike orkes lyne geneutraliseer deur 'n positiewe en negatiewe standaardafwyking waarde van die sentrale bewegende gemiddelde waarde, om die boonste en onderste bande verskaf. Terwyl die Bollinger Bands uit te brei en die kontrak as die markte verander tussen tydperke van hoë en lae wisselvalligheid, die Keltner kanale bly in meer van 'n bestendige reeks. Die Momentum indeks word gebruik om die rigting, snelheid en draaipunte van markbewegings te skat. Maak sin? Ok laat ons kyk na hoe ek al hierdie dinge vir 'n TradeStation tegniese aanwyser opgestel. Die stil periodes Ek soek is geïdentifiseer as die Bollinger Bands vernou in breedte aan die punt wat hulle eintlik handel binnekant van die Keltner kanale. Dit is vir 'n tydperk van minder wisselvalligheid en seine wat die mark besig is om 'n blaaskans, die opbou van stoom vir sy volgende skuif. Die TradeStation tegniese aanwyser sein vind plaas wanneer die Bollinger Bands dan terug buite die Keltner kanale beweeg. Ek gebruik 'n TradeStation tegniese aanwyser 12 tydperk Momentum indeks Ossillator om te bepaal of 'n lang of kort te gaan. As dit is bo nul wanneer dit gebeur, ek gaan 'n lang, al is dit onder vriespunt, ek kort gaan. Dit is alles geblikte studies wat kom met die meeste kartering pakkette. Op die TradeStation tegniese aanwyser vir die parameters, ek gebruik net die standaard instellings op TradeStation. Hierdie lesings is 20 1.5 vir die Keltner kanale en 20 2 vir die Bollinger bands. Ek het ook 'n ekstra stap en draai al hierdie in 'n TradeStation tegniese aanwyser wat maak dit makliker om te lees op die grafiek.


No comments:

Post a Comment