Friday, October 7, 2016

Online Learning Insigte

Hoekom Online Courses [Regtig] Need n Instruksionele Ontwerp Strategie In hierdie post ek ondersoek en instruksionele ontwerp definieer en te deel waarom dit noodsaaklik is om die ontwikkeling van online kursusse. 8220; Ontwerp voortbring wat nie van nature 8220 kom; Klaus Krippendorff Die ontwikkeling van 'n aanlyn kursus wat betrokke is, bevorder interaksie, motiveer leerders, en bo alles fasiliteer leer is makliker gesê as gedaan. Dit is selfs meer uitdagend wanneer ek probeer om 'n aangesig-tot-aangesig natuurlik verander vir die aanlyn-formaat. Ek weet, want ek het 'n vier-jaar kollege soos lood kurrikulumontwerper waar my werk was om saam te werk met fakulteit hul aangesig tot aangesig kursusse oorgang na 'n 100% aanlyn kursus. Tydens die proses van die omskakeling van meer as vyftien kursusse het ek nog meer waardering vir die beginsels en proses van instruksionele ontwerp. Die ontwerpproses vir Online Courses deur Giulia Forsythe (Flickr) Ek het meer as twaalf jaar ondervinding as 'n instruksionele ontwerper, wat insluit die skep van bestuursontwikkeling kursusse en werknemer opleidingsprogramme. Ive het ook kursusse vir K-12, insluitend wiskunde verryking kurrikulum en opvoedkundige programme vir ouers. Ek het amper altyd voldoen aan instruksionele ontwerp beginsels en 'n raamwerk vir die hele kursus ontwerp projekte, maar Ive gevind aanlyn kursusse van die mees afhanklik van klank ontwerpbeginsels wees. In 100% aanlyn klasse, nie net een bou van 'n kursus nie, maar ook 'n virtuele klaskamer en gemeenskap. In hierdie eerste pos van 'n vier-deel reeks My doel is om 'n oorsig van wat instruksionele ontwerp is voorsien en daarom is dit noodsaaklik vir die ontwikkeling van aanlyn onderwys. In die daaropvolgende poste sal ek dek leerteorieë en hul rol in die loop ontwerp, modelle van instruksionele ontwerp, en ek sal my eie raamwerk vir aanlyn kursus ontwerp aan te bied. Wat is Instruksionele Ontwerp? Alhoewel ek 'n instruksionele ontwerper en noem myself soos ek besef die term is vaag. My definisie in een sentence - "Instruksionele ontwerp skep 'n omgewing vir leer deur strukturering inhoud en die skep van aktiwiteite wat studente betrek en betekenisvolle leer te fasiliteer". Ook van kritieke belang om die konsep van instruksionele ontwerp word erken dat dit word ondersteun deur die proses van leer eerder as om die proses van onderrig. Geskoolde instruksionele ontwerpers is nie die vakexperts, maar saam met die kenners te omgewings waar studente kan deelneem in 'n ryk, betekenisvolle leerervarings te skep. Van die vele formele definisies van instruksionele ontwerp, Ek vind die volgende die mees akkurate: Instruksionele Ontwerp word gedefinieer as " 'n sistematiese proses wat in diens is om onderwys - en opleidingsprogramme te ontwikkel in 'n konsekwente en betroubare mode" (Reiser Dempsey, 2007). Daarbenewens kan Instruksionele Ontwerp modelle of teorieë beskou word as raamwerke vir die ontwikkeling van modules of lesse wat 1) verhoog en / of die moontlikheid van leer te verbeter en 2) aan te moedig die betrokkenheid van leerders sodat hulle vinniger te leer en kry dieper vlakke van begrip (nwlink). Hoekom Instruksionele Ontwerp? Sommige kritici van instruksionele ontwerp dui daarop dat met oorvloed inligting beskikbaar op die web, kan enige iemand te leer net oor enige iets op hul eie terme en pas leer om hul eie behoeftes. Instruksionele ontwerp is glad nie betrokke baie argumenteer-modelle is onbuigsaam en verouderde. Ek stem nie saam nie. Selfs al het ons toegang tot onbeperkte inhoud en kan net leer oor enige iets op die web, ek stel voor dat dit des te meer rede dat struktuur is wat nodig is om die leerder te lei, raam die ervaring, selfs vir studente op soek na 'n selfgerigte leer program . Beginsels van Instruksionele Ontwerp In die daaropvolgende poste sal ek skryf in detail hoe lesers instruksionele ontwerp beginsels kan toepas by die ontwikkeling van hul eie aanlyn-kursusse. Hier het ek 'n oorsig van die beginsels wat 'n grondslag te vestig vir kursusontwikkeling. Ek het die beginsels opgesom word in drie fases: I. ontleed. N integrale deel van die ontwerpproses is die ontleding van die leerders, leer kontekste en die doel vir die opdrag. Alhoewel hierdie stap word dikwels oor die hoof gesien, hierdie fase vorm die kursus. Ingesluit in die leerder analise ondersoek vaardigheidsvlak studente '[tegniese en onderwys], kulturele agtergrond, houdings en motiverings vir leer. Nog 'n oorweging-how sal studente toegang tot inhoud en onderrig, bv wat platform gebruik gaan word [leerkonteks]. Ten slotte instruksionele analise sluit die identifisering van die leerdoelwitte [instelling gestig of student geskep] en die doel van die opdrag bv krediet, sertifikaat of persoonlike belang, ens II. Ontwikkel / Select. Hierdie fase is die meeste tyd intensief. Doelwitte van die kursus word geïdentifiseer en verwoord. Doelwitte kan spesifieke of algemene wees, afhangende van die resultate van die analise. Hierdie fase sluit in die identifisering en selektering van inhoud bronne op die web en / of die ontwikkeling van nuwe inhoud, sowel as die ontwikkeling van 'n onderrigstrategie. Die onderrigstrategie sluit in: die keuse van aflewering metodes of platforms vir onderrig / interaksie, die ontwikkeling / kies onderrigmateriaal / inhoud, die programme en metodes om groepinteraksie ondersteun kies, kies of die ontwikkeling van gereedskap of metodes vir studente aanslae en natuurlik evaluering. 'N Kritiese aktiwiteit in hierdie fase is die ontwikkeling van deeglike en gedetailleerde instruksies vir studente, verseker die lewering platform is gebruikersvriendelik en dat die inhoud en inligting op 'n logiese en intuïtief formaat. III. Implementeer: Hierdie fase is oor om natuurlik in die praktyk met studente. Garnering terugvoer van studente is van kritieke belang om die hersiening en opdatering van die aanvanklike ontwerp van die kursus. Die uitvoer van formatiewe en summatiewe evaluering is nodig om die kursus koppelvlak, materiaal, inhoud en / of tug verander, om te voldoen aan die behoeftes van leerders. Hoewel die hersiening en opdatering aanlyn kursusse is 'n voortdurende proses, soos leer en onderrig is dinamiese, altyd veranderende en ontwikkelende. sluiting Gedagtes In tradisionele onderwys instellings, klaskamer mure op te tree as grense vir onderrig en leer. Maar aanlyn onderwys het geen mure en gebruik 'n aflewering metode wat die kursus ontwikkelingsproses heeltemal verskuif. Hierdie verskuiwing dui instruksionele ontwerp beginsels en modelle is van kritieke belang, is nodig om die kompleksiteit inherent aan die web as 'n Metode van aflewering aan te spreek. Na aanleiding van instruksionele ontwerp beginsels vir online kursusse sorg vir die fokus op studenteleer en nie op die tegnologie of platform. In my volgende post Siek review instruksionele ontwerp modelle, en ondersoek die meriete van elk in die konteks van aanlyn kursus ontwikkeling. Update: Post twee in hierdie reeks, Hoe kursusontwerp Plaas die fokus op leer nie onderrig.


No comments:

Post a Comment